Logg inn

En del av å ta ansvar er å forstå vår rolle i markedet. Som et stort selskap og en viktig aktør i det danske retail-landskapet, kan ikke Magasin ta ansvar for alle partneres produksjonsmåter, men vi kan jobbe fremoverrettet for å skape et rammeverk som fremhever ansvarlig forbruk, ansvarlig produksjon og ansvarlige valg – både for oss selv, men også for partnerne vi jobber med. Vi kan sette et eksempel for suksess for andre, og målet er at vår ansvarlighetspolitikk vil bidra til å akselerere utviklingen av en mer ansvarlig livsstilsindustri. Forbrukerne stoler på Magasin, både som merkevare og som varehus. Å stole på et selskap betyr i økende grad at forbrukerne forventer at det er orden på hvordan virksomheten påvirker miljø, klima og sosiale forhold. Derfor har vi basert vårt arbeid med ansvarlighet på to grunnprinsipper, som er utviklet på bakgrunn av Magasins eksisterende DNA: ærlighet og autentisitet.

















Loading...