Dior er mer enn noen gang i tråd med tiden og markerer seg selv som den mest couture og avantgarde blant skjønnhetsmerker: House of Dior feirer både skjønnheten som gjør enhver kvinne unik og kraften i en ny femininitet, samtidig som de hver dag arbeider for å bygge en bærekraftig fremtid.
Som mote- og parfymeskaper hadde Christian Dior en global visjon om kvinner, couture og skjønnhet fra sitt første moteshow den 12. februar 1947. Siden den gang har House of Dior fortsatt å markere seg som et merke som er fremoverlent og med en rik arv. Med gjenåpningen av 30 Avenue Montaigne i Paris lokker Dior besøkende til å utforske ekstraordinære omgivelser, der kultur og historie møtes i en uforglemmelig opplevelse.
"Min drøm var å gjøre kvinner både vakrere og lykkeligere," sa Christian Dior. Siden den gang har House of Dior fanget verdien i hver enkelt kvinnes femininitet ved å støtte og fremme deres styrker og ambisjoner. Women@Dior-programmet og Dior Chin Up-kampanjen er konkrete eksempler på dette engasjementet.
Diors kreasjoner og ekspertiser er unike. Bak couture-fargene og den ultralette konsistensen i Dior-sminken er det kreativiteten til Peter Philips, Creative and Image Director for Dior Makeup, som gjør jobben. I duftserien er det Francis Kurkdjian, Diors Perfume Creation Director, som skinner gjennom.
Dior Beauty har forpliktet seg til miljøvennlig design og åpenhet om ingrediensene i sine produktformler. De tar det et skritt videre i 2022 ved å dele sitt Charter of Responsible Formulas. House of Dior har også sine egne hager i Frankrike og resten av verden, der blomstene som dyrkes, brukes i sammensetningen av Diors dufter, makeup og hudpleieprodukter.